HELLO NOVEMBER

Categories Blogg

Hei fredag og første november! Nå er det virkelig ikke lenge igjen til jul. Jeg gleder meg vel og merke ikke bare til selveste juleferingen, men alt som skjer i desember! Pynting av juletre, julebakst, koselige filmer, mørke kvelder, handle inn gaver og alt som hører med. Selvom om jeg skal være ærlig med dere – jeg er faktisk snart ferdig med å handle inn julegaver til nære og kjære. Nå er vinteren offisielt startet, og det er utrolig koselig måned vi har foran oss dere. Dette er min favorittid på året. Fordi jeg elsker å kose meg, og november er tiden for akkurat det. Det er så koselig ❄️ Her kommer forresten en liste over ting jeg kan tenke meg å gjøre denne måneden! 

 

HELLO NOVEMBER, NICE TO MEET
  •    •    •    •    •    •

1. Sette opp en bloggplan for november og desember. Jeg skal offisielt ta på meg blogger rollen min igjen, og dele det som er verdt å dele med dere her på bloggen. Alt av innhold skal planlegges nøye, og jeg gleder meg til å oppdatere dere med mange fantastisk innlegg gjennom disse månedene. Selvfølgelig er jeg åpen for ideer som dere gjerne vil høre mer om. Jeg vet at oppdateringene mine dette året har vært uten en fast rytme. Jeg beklager dette selvfølgelig – men nå venter et nyt og bedre kapittel for denne bloggeren. 

2. Lage og bestille julekort. Dette har blitt en tradisjon for meg, min kjære og pjusken. Haha! 

3. Gjør klar spillelistene mine på Spotify. Hverdagslisten, treningslisten og selvfølgelig julelisten som jeg kommer til å høre litt på allerede nå i November, ettersom jeg allerede har smakt julebrus. Så skader ikke litt julemusikk, venter bare på at P7 Jul skal komme på DAB radioen. 

4. Levere gode innlegg på bloggen. Prøve og få til vertfall et innlegg daglig, men kanskje helst to stk. 

5. Spise mer frukt og grønt. Vi har dessverre levd for lenge på kylling og pasta, og andre enkle middagsvarianter de siste månedene etter sommeren var over. Som det sies, det enkleste er ofte det beste. 

6. Ha det kjempe ryddig og rent hjemme. Jeg er kanskje en som har mye rot rundt meg, men jeg er også den som ikke går til sengs før kjøkken benken er strøken. Et ryddig hjem er noe jeg drømmer om hele tiden. Føler vi har for mye ting og tang som vi egentlig ikke trenger. Kanskje startet et garasjesalg? Haha. 

Dette var da min lille liste for måneden, som jeg allerede har satt  i gang.
Sist men ikke minst kommer vi til tenne masse stearinlys i hjemmet i mørket. Det er koselig.
Så håper jeg dere får en fin start på November, mine kjære venner!  

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *