SOM ALDRI FØR

Categories Blogg

Sola skinner som aldri før her i vakre Volda denne nydelige fredagen, og derfor er jeg så glad! Temperaturen er ikke så verst heller, og den viser faktisk så mye som 19 grader ute – så ekstremt deilig! Så denne fredagen har jeg brukt på tidligvakt i hjemmetjenesten og resten av kvelden blir jeg å befinne meg hjemme i sofakroken, med en strikketøy og en kopp kakao (ingen kaffedrikker). 

Aner ikke hvor lenge vi har dette nydelige fiiiinværet, men vi må nyte det så lenge det varer. Så jeg krysser fingrene for flere slike dager. Jeg tenkte og ta frem kamera mitt i løpet av helgen, prøve å fange noen fantastiske øyeblikk i den vakre naturen vi har her i Volda. 

Håper fredagen har behandlet dere fint og at dere får en fin fredagskveld 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *