HVOR STARTER JEG?

Categories Blogg

Hvor starter jeg? Nå er det en uke siden sist jeg oppdaterte her, og det skyldes rett og slett mye jobbing og jeg har vært mye sliten den siste tiden også, så betyr mye soving etter arbeidstid. Nå håper jeg og tror at ting skal være tilbake til det vanlige, ettersom ingenting er normalt her i hus – selvom jeg tok meg selv i sovne på sofaen i noen timer etter arbeidstid (igjen!) Er det mulig?
Jeg blir dessuten supertakknemlig for feedback fra dere. 

En annen ting jeg har glemt å fortelle dere er at siden sist har jeg rukket å blitt et helt år eldre. Jeg merker da egentlig ingenting på kroppen at jeg er eldre, men det rart å tenke på at jeg har gått inn i mitt siste år innenfor de gode tjueårene. Etter min erfaring har liksom livet blitt bedre og bedre for hvert eneste år, så jeg kan ikke si annet enn at jeg er storfornøyd med det. Igjen, kan jeg heller ikke forstå at jeg skulle være så heldig med akkurat mitt nydelige hverdagsliv – og det er så fint!

♥ Håper mandagen har behandlet dere fint ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *