RUNDT ROTEVATNET

Categories FRILUFTSLIV

Da har vi fått prøvd dette også … å sykle rundt Rotevatnet, vi brukte 49 minutter og 43 sekunder. Det var et lite sekund jeg faktisk angret på at vi tok syklene rundt når vi kom og skulle sykle opp Vassbotnen, men vi kom til toppen selvom jeg brukte gjerne litt lengre tid enn mannen min som låg flere meter foran. Turen i seg selv var egentlig veldig forfriskende og det gjorde såå godt både for kropp og sjel denne gangen også – og jeg kjenner meg rett at jeg merker det nok i beina i morgen. 

Planene for kvelden er ikke lagt enda, men å lage litt middag står først på planen, og det blir stekt potetball, ettersom vi hadde potetball på menyen igår. Potetball er det samme som komle for de som ikke viste dette.  Blir vel ellers å slappe av, se en film eller noe sånt – er jo så utrolig fint vær ute idag, 19 grader og nydelig sol i Volda idag. 

 

HAR DERE VÆRT RUNDT ROTEVATNET? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *