JEG HAR IKKE SATT MEG INN I SPILLEREGLENE

Categories HVERDAG

Nå sitter jeg hjemme sammen med mannen min, og ser på fotballkamp mellom Manchester United og West Ham. Der igjen er jeg ingen fotballfan, og forstår verken hva et frispark eller corner egentlig er for noe, men det er mest for at jeg ikke har satt meg inn i spillereglene. Ser vel egentlig på kampen bare for å holde mannen min med lag, når han alltid må holde ut med meg og mine skikkelige jente-klisse-serier ellers i døgnet – så derfor tenkte jeg å oppdatere bloggen samtidig. 

Ellers har da denne fridagen behandlet meg fint, og jeg har hatt tid til å slappe av skikkelig og gjort ting jeg ikke har fått gjort andre dager når jeg er på jobb. Jeg skal ellers prøve å oppdatere, dere så godt som jeg kan og håper jeg hører fra dere hva dere også ønsker å se mer av her på bloggen! Håper onsdagen har behandlet dere fint. Vi snakkes senere! 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *