NY SOFA

Categories Blogg

Hei på dere, og riktig fin torsdag! Håper dere har hatt en knallstart på uken så langt? Jeg har jobbet hele denne uken, og jeg har også en jobbhelg i vente, men jeg prøver å få gjort mye ut av fritimene mine også, og det innebærer også å prøve å få fram en liten blogg oppdatering. Kort oppsummering av uken som har gått er jobb, jobb og jobb. Så jeg har nesten ikke hatt fri i det hele tatt, men jeg stortrives med det, og timene flyr når du som bonus får jobbe med verdens beste folk – så da gjør det virkelig ingenting å jobbe mye.

Så over til en tidligere oppdatering som jeg skrev om at vi skulle ta mål til en ny sofa, og forhåpentligvis så passet den inn – og det GJORDE DEN!  Så det er virkelig deilig å ha en sofa som passer godt inn, og det er mer enn nok sitteplasser til besøkene våre, for å være ærlig den gamle sofaen var for liten, og det ser vi nå.

Ha en fin torsdag, så langt – så snakkes vi snart igjen 

2 kommentarer

2 thoughts on “NY SOFA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *