I AUGUST VIL JEG …

Categories Blogg

Det er august allerede, hvor ble tiden av? Sommeren er snart over og høsten banker snart på dør. Jeg har en kjempe fin sommer med syden tur i slutten av juni, og vært hjemme hele juli ved untak av små utflukter med mannen min. Jeg er klar for en knallhøst, og gleder meg til å se hva den har og by på! Her kommer noen små punkter jeg kan tenke meg å gjennomføre denne måneden.

 

🍋 Bli avhengig av en ny serie? Jeg har ikke akkurat utvidet listen min over serier, som jeg kunne sett ettersom det har gått på repeat på Pretty Little Liars og The Vampire Diaries.

🍋 Få gang på gode matrutiner igjen. Erstatte rosinbolle-frokostene med smoothiebowls igjen, nistepakke på skula og sette av tid til middagskokkelering igjen.

🍋 Ikke glemme å pleie kjærleiken. Høsten er alltid en liten prøvelse på klissefronten. Samt så skal jeg og mannen feire vår første bryllupsdag sammen ( 4 august ). Så det blir nok også en type annen hverdag, når mannen starter tilbake på jobb igjen – og vi muligens ikke ses før ved leggetid enkelte dager ettersom jeg jobber turnus mye av tiden.

🍋 Ta en opprydding i høstgarderoben, og finne ut hva jeg har som jeg kan bruke – denne måneden handler alt om gjenbruk av klær som har hengt langt bak i garderoben, som kanskje også enda ikke har sett dagens lys?

🍋 Sette i gang med treningsrutinene igjen. Jeg har nesten ikke trent overhodet den siste måneden. Jeg har rett og slett vært i feriemodus!

🍋 Kjøpe meg blomster litt oftere? Syns det er så trist når vasene på bordet står tomme uten innhold, men det er no jeg kan gjøre for vår egen del noen ganger vi har igjen av dette året.

🍋 Ta i bruk turbuksen oftere i helgene! Jeg vil ut og grille pølser på bål igjen. Åh, det savner jeg skikkelig.

 

Bare en liten bucket list for den nye måneden som venter…
Juli går alltid fort syns jeg, og det har den alltid gjort.  Til og med når jeg var student.
Håper alle får en fin torsdag.  

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *