NOE NYTT TIL HØSTGARDEROBEN?

Categories Blogg

Reklame // NA-KD, Bubbleroom og Nelly 

Høsten er helt for fult og det er ikke lenge igjen før vinteren banker på dørene for fult den også, og i den anledning tenkte jeg at jeg skulle dele med dere mine favoritter fra mine tre favoritt nettbutikker. Jeg trodde egentlig aldri at jeg skulle bli så glad i striper, ettersom jeg alltid såg på det som søsteren min sin greie. Men er det noe som jeg syns er fint for tiden så er det faktisk striper i friske og sterke farger. 

Blue stripes//Green Cardigan//Sparkling Dress//Pink Stripes//Khaki//Black and Pink

Jeg har begynt å foretrekke en garderobe med litt sterke og friske farger, fremover helt enkle farger. Så garderoben min kommer til å bli fylt med akkurat dette denne høsten og vinteren. Har allerede klikket hjem noen nydelig plagg, som jeg tenkte jeg skal vise dere litt av min garderobe når jeg får plaggene hjem i postkassen. 

Hvilke farger liker dere og kle dere i denne høsten / vinteren?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *