– DAGSTUR TIL FØRDE –

Categories Blogg

Åh, denne dagen – dere! Jeg, Karianne og Ann Kristin hadde avtalt for noen måneder siden at ved første felles frihelg – så skulle vi dra på jentetur til Førde ettersom Ann Kristin bor der. Og denne lørdagen gjennomførte vi altså denne turen. Det ble litt shopping på kjøpesenteret i Førde, og selvfølgelig måtte vi innom Spar Kjøp der! For min del er det den værste butikken å gå innom, ettersom jeg ALLTID finner noe som jeg har lyst på der inne, merk ordet: pysjamas! 

Uansett det var en kjempe fin tur, og vi startet ganske tidlig i går. Så hadde egentlig plan om å publisere dette innlegget i går kveld, men det skjedde altså ikke! Ettersom jeg var svært trøtt og gikk tidlig til sengs. 

Hadde dere hatt en fin lørdag? 
Håper det står bra til med dere alle.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *