MIN ALLER BESTEVENN – KARIANNE

Categories Blogg

GRATULERE MED DAGEN, BESTIS! 

I dag har jeg lyst til å rette dette innlegg til at jeg ønsker å si noen ord om min fantastiske bestevenninne som jeg har vært så heldig å kunne kalt min bestevenn i snart seks år. Herlighet, hvor ble det av disse årene? Jeg husker det jo som om det var i går at du og jeg ble kjent gjennom et gruppearbeid på høgskolen… rart å tenke at det er hele seks år siden. Dessuten er jeg evig takknemlig over at jeg ble kjent med deg og at skoledagene bare ble enda bedre etter at vi ble kjent.

 

Vi har fått opplevd mye sammen du og jeg, og vi har mange felles drømmer og interesser. De aller beste minnene jeg har sammen med deg må være de gangene vi samarbeidet under alle arbeidskravene på skolen og møte opp både tidlig og sent bare for å få arbeidet med innleveringene våre. Og etter at vi ble ferdig utdannet begge to, så har interessene flyttet seg fra samarbeid om arbeidskrav til samarbeid, venninnekvelder, treningspartnere og strikkevenninner – sist nevnte er vel den fasen vi er innom nå og da samler vi oss i sofaen enten hos deg eller meg. Disse kveldene med strikk består også av godt måltid, noe på skjermen og jenteprat. Det er utrolig fine minner vi har opplevd og som vi kommer til å gjøre mer av.

Vi har også på disse årene opplevd å få være nærmeste naboer, helt til du kjøpte din egen leilighet og det ble fem minutter med bil unna, så er du også den venninnen som føler deg mest hjemme hos meg og tar det godt til rette. Du er den mest sosiale personen jeg kjenner, og det ER så utrolig gøy å være sammen med deg, når vi klarer å presse inn litt tid for jenteprat.

Vettu, Karianne? Du er et helt fantastisk menneske og det skulle vært flere som deg. Du er god som gull og en ekte venninne som alltid stiller opp, og som bare er en telefon eller biltur unna. Det er bare så innmari tydelig at du oppriktig bryr deg om andre. Den kvaliteten skal en lete lenge etter men du har den.

Du er helt unik, Karianne!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *