DEN BANKET PÅ DØREN

Categories Blogg

Hei på dere, og riktig fin lørdag til dere alle sammen! Hvordan har dere hatt det siden sist? Til tross for at jeg hadde et lite håp om at vinteren skulle være over når snøen forsvant i midten av februar, så tok jeg rimelig feil da den banket på døren igjen i natt. jeg sto da opp til snø idag tidlig, og fy så surt det var. Selvom været viste seg å bli helt fantastisk utover dagen – solen skinner og det er skyfri himmel, helt magisk! Helgen for min del har suser avgårde som den alltid gjør og jeg kan ikke annet enn å si at jeg ser frem til neste helg ettersom jeg da har frihelg for første gang på seks uker. Tiden går alt for fort skal jeg si dere.

Dagen idag dere har vært relativ lik som alle de andre dagene denne uken. Jeg kom først hjem fra arbeid 15.30 og da var det utrolig deilig å kunne ta seg en rask dusj, før jeg satt meg ned for å prøve å oppdatere bloggen denne gangen. Uansett kvelden blir en skikkelig lørdagskveld foran tv-skjermen sammen med mannen min, ettersom alle mot 1 ruller over skjermen i kveld. Jeg har ikke hatt en skikkelig lørdagskveld sammen med mannen min på evigheter – eller det føles iallfall slik.

Håper dere får en fin lørdag videre, også snakkes vi ved en senere anledning ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *