FIKK OPPLEVE

Categories Blogg

Hei på dere og riktig god søndag! i’m baaack! Etter atter en upåklagelig fantastisk ferie disse to ukene i nydelige Spania. Vi har gjort mye her nede på de få ukene vi har vært her, men jeg merker at like godt som det er å være på ferie så er det deilig å være hjemme. Vi har hatt noen nydelige 14 dager i Spania hvor temperaturen har ligget mellom 30-40 grader i skyggen, så jeg klager faktisk ikke ☀️

Uansett, det beste med å komme hjem igjen må være å se vår kjære pjusken igjen etter vår ferietur. Jeg sier derimot hver gang vi reiser bort enten det er en eller to uker, at jeg aldri skal reise fra katten vår igjen. Derimot er vi så heldige at vi har hatt både familie og gode venner/naboer som har passet på vår kjære pjusken. Selv om både familie og venner fikk oppleve en ganske så frustrert og følelsesladd kattemor når katten ikke kom inn igjen etter å ha vært ute siden søndag, var naboen en reddende engel å fikk han inn.

Så denne søndagen, har vi brukt hjemme rett og slett. Pakket ut av koffertene og fått unnagjort litt klesvask. Samt tatt mål til en ny sofa som vi skal få installert her hjemme hos oss. Så om den passer i vår stue blir det ny sofa og stor glede for hele familien, sant?
I morgen er det tilbake på jobb og denne uken er det 100% jobb på meg, mens mannen er i 100% feriemodus denne uken også.

Så det var altså min søndag! Hvordan var din? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *