ELCHE

Categories Blogg

Vi brukte dagen i nærområdet i går, vi var en liten tur på nærbutikkene i området før vi tok oss en tur inn til Elche på litt shopping. Så timene gikk unna som bare det. Senere på kvelden, så spiste vi taco som svigermor disket opp med og vi slappet av på uteområdet.

Det var så mye fint på Primark, men selvfølgelig jeg/vi fant mest til mannen denne gangen – ettersom det var klær til han vi egentlig såg etter. Jeg gikk ut derfra med 3 pysjamas og 3-4 T-skjorter, jeg kan da si meg fornøyd i denne runden. Vi skal jo være en stund til så kanskje vi finner enda flere kupp en annen plass? Uansett så koser vi oss sammen på tur.

Planene for dagen idag, er enda ikke helt klare annet enn at jeg vet vi skal feire dagen til svigerfar siden han fyller år på denne dagen.

Vi snakkes senere ☀️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *