JEG HAR ENDRET NAVN

Categories HVERDAG

Da var navnet endelig endret hos Skatteetaten. Vi valgte å endre navn etter at vi hadde vært på bryllupsreise, ettersom flybilletter ble bestilt ganske tidlig i prosessen ettersom det vi kjøpte billettene med tanke på pris. Jeg syns det føles litt rart å ha et lengre etternavn, men det er også en ekstremt deilig følelse – for nå heter jeg akkurat det samme som mannen min, og det er “Kristiansen” og det beste med det er at det passer så bra til min andre etternavn også, ettersom jeg velger å beholde mitt etternavn itilegg til å ta til meg min ektemannens så blir navnet mitt “Gunn Kristin Lia Kristiansen”. Det virker fremdeles litt rart ut og bruke mitt nye etternavn på ulike underskrifter, men jeg vender meg til det og dessuten så passer både mitt og hans etternavn så veldig godt sammen med hverandre. 

HAR NOEN AV DERE ENDRET NAVN? EVT. SKAL ENDRE NAVN? 

1 kommentar

1 thought on “JEG HAR ENDRET NAVN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *