UKEN SOM GIKK ..

Categories HVERDAG

Ukens cravings… grillpølser! Hehe, ettersom det har vært store planer om overnatting i telt flere av dagene – men været ikke har vært på vår side har jeg spist pølser som enten er varmet i micro eller stimet i panne. Så avhengig er jeg av grillmat, at jeg ikke bryr meg uansett vær sånn teknisksett. 

Ukens sang… “Let´s sving” og “Foxy Lady” av Bullet Proof. Mine to favoritter fra dette bandet, spesielt etter vi var på besøk med søskenbarnet til kjæresten som hørte på denne i bilen sin. Sangene ligger på spotify om dere ikke har hørt disse sangene enda. 

Ukens serie… Ghost Whispers! Den handler kort om Melinda Gorden som er gift med mannen sin Jim Clancy. Hun kan se og snakke med de døde og hjelpe dem inn i lyset til den andre siden. Jeg syns dette er spennende. 

Ukens høydepunkt… Vel det må faktisk være den eneste fridagen jeg hadde sist uke, og det var fredag den 13. Jeg og kjæresten feiret at vi hadde holdt sammen i 3 år, og gifter oss om ikke mer enn 19 dager.  Gleder meg så veldig til å bli HERR og FRU, samt i går var det 2 år siden vi flyttet sammen og ble samboere. Det er så mye å feire denne måneden på en måte. Kos!

Ukens nedtur… har jeg enda ikke opplevd denne uken! Kanskje neste uke? hehe.. 

Ukens humør… Jeg er seriøst virkelig bare glad, glad og glad om dagen. Det er mulig å ikke smile når jeg er sammen med verdens beste kjæreste, solen stråler, livet er fint og jeg har ikke en eneste bekymring. Dette skal jeg virkelig nyte. 

Ukens trening… må være da jeg og Karianne var oppe på Kalsethola på treningstur. Det var ekstremt varmt når solen står å steiker på sitt sterkeste. En slik tur i godt lag er mye gøyere enn å stå på en treningssenter helt alene. Jeg er egentlig veldig dårlig på å prioritere trening om sommeren, men jeg drar med meg Karianne på tur og hun drar med seg meg. 

  

Alle uker kan vel ikke være like, eller kan de vel? Hvordan var uken din? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *