JEG HAR ENDRET NAVN

Categories HVERDAG

Da var navnet endelig endret hos Skatteetaten. Vi valgte å endre navn etter at vi hadde vært på bryllupsreise, ettersom flybilletter ble bestilt ganske tidlig i prosessen ettersom det vi kjøpte billettene med tanke på pris. Jeg syns det føles litt rart å ha et lengre etternavn, men det er også en ekstremt deilig følelse – for nå heter jeg akkurat det samme som mannen min, og det er “Kristiansen” og det beste med det er at det passer så bra til min andre etternavn også, ettersom jeg velger å beholde mitt etternavn itilegg til å ta til meg ektemannen sitt så blir navnet mitt “Gunn Kristin Lia Kristiansen”, syns navnet har en fin klang, gleder meg til en ny epoke med nytt etternavn. Selvom det tar litt tid å vende seg til det når du skal signere forskjellig dokumenter.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *