ITS TIME FOR A GIVEAWAY!

Categories KONKURRANSE

Nå nærmer det seg sommerferie for studentene (kanskje for flere også?). Uansett jeg tenkte jeg skulle kjøre igang en GIVE AWAY nå til sommeren, og denne gangen er det både for jenter og gutter. Jeg tenkte jeg skulle vise hvor mye jeg setter pris på dere mine kjære lesere (dere som er igjen – om jeg fremdeles har noen?). Jeg tenkte det eneste dere trenger å gjøre er å skrive “SOMMERFERIE” i kommentarfeltet under her, så trekkes vinneren 14 juni – ettersom jeg selv da har tatt sommerferie fra skolen. Dere må også forresten skrive navnet deres i kommentarfeltet slik det er mulig å kontakte dere. 

12 kommentarer

12 thoughts on “ITS TIME FOR A GIVEAWAY!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *