Spørsmålsrunde

Categories HVERDAG

Hei dere! Ettersom jeg ser at jeg har fått litt flere lesere her på bloggen, så tenkte jeg at jeg kunne kjøre i gang en liten spørsmålsrunde, siden det kanskje er enkelte som lurer på noe de ønsker svar på og slik, og jeg vet ikke når den avsluttes, men det blir nok senere. Jeg kommer til å svare på video. Spør om hva som helst, men jeg kan ikke love at jeg svarer på hva som helst.

Jeg deler også ut en EOS  lipbalm for dem som stiller flest spørsmål 🙂

– spør i vei –

1 kommentar

1 thought on “Spørsmålsrunde

  1. Favoritt mat?
    Favoritt artist?
    Favoritt film?
    Favorittkarakterer bok?
    Hva gleder du det til/ser frem til?
    Er det gøy å ha blogg?
    Hvilke sminke bruker du til vanlig?
    Hvilke hårprodukter bruker du ( shampoo osv..)
    Hvor lenge har du og kjæresten din vært sammen?
    Har du søsken?
    Drømme antrekk?
    Det var det jeg lurte på <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *