Juleferie!!!!!

Categories HVERDAG

ÅÅÅH ENDELIG HELG, GOD HELG DERE! Kom hjem fra en kort skoledag, det var siste skoledag før juleferien. ENDELIG JULEFERIE!! Ferien skal nytes både når jeg har fri å når jeg er på jobb, og denne ferien blir ulik alle andre, jeg skal HA planer hele tiden, ikke sitte stille på rompa bortsett fra når jeg blogger for dere å oppdaterer bloggen = jeg har ikke tenkt å ligge i sengen hele juleferien. Liker!  
Åh, så herlig. Kan virkelig ikke beskrive hvor deilig det er å kunne lene seg tilbake, slappe av og slippe å bruke helga til skolearbeid.
Har nesten glemt hvordan man slapper av, haha. Ha en utrolig fin juleferie folkens, håper dere også får en nydelig kveld.

3 kommentarer

3 thoughts on “Juleferie!!!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *