I sminkepungen min ..

Categories HVERDAG

Jeg har aldri vist dere hva sminkepungen min inneholder, så hvorfor ikke på tide å gjøre det nå? For ca. 4 år siden skiftet jeg produkter hele tiden – testet nye produkter fra forskjellige merker som ble kjøpt på dagligvarebutikken eller cubus. Men ikke nå, ikke etter at når jeg gikk BUA (Barn og Ungdom) og vi hadde åpen skole for ungdomskoler og folk skulle komme og se hva vi gjorde på vår linje BUA. Jeg ringte mamma, som ringte doktoren, og jeg måtte til legen for å få allergi tabletter, og det var ikke en spesiell kjekt doktorbesøk heller, når jeg kom inn begynte doktoren og flire av meg. Dette finner dere i min sminkepung + koster fra Makeup Monki
1. BareMineral Foundation Fairly light, 2. BM Faux Tan.  3. 4D Lash Mascara, 4. Bare Minerals Prime Time 

Etter den dagen med ansiktsmaling, så har jeg vært fastbruker av I.D. Bare Minerals ……..

HUSK: Sjekk om du tåler ansiktsmaling dersom du vet du er allergisk – og om du ikke vet om allergien ender du opp som MEG!

2 kommentarer

2 thoughts on “I sminkepungen min ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *