Ahhhh, endelig helg

Categories HVERDAG

Kom hjem nå… De siste dagene av uken har vært skikkelig travle dager, noe som har ført til dårlig blogging. Ahhhh, nå er det endelig helg og jeg skal slappe av når jeg ikke er på jobb, skal jobbe hele helgen – men blir litt hærlig det også!!!! Men har hatt en fantastisk skoledag, med bare matte og norsk, hadde også fri fra 9:35 til 11:40, hvor jeg og en i klassen leste på norsk siden vi snart skal ha munnlig prøve. 

Jeg tok bussen til Garnes idag siden pappa kom og hentet meg der siden jeg skulle til Ulsteinvik for å hente brillene mine. Dere leste riktig, og fra og med i dag starter jeg med briller. I begynnelsen er det bare lesebriller til skolearbeid på skolen, siden jeg ikke ser tavlen når lærerene underviser, selvom jeg bare sitter på andre rad. Så blir bra og se igjen under timen på skolen!

Hvordan ser jeg ut? Jeg syns de kledde meg , gjor du?

 

Fotograf : Hanne E. Lia, bloggen hennes finner dere her

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *