I love freedom

Categories HVERDAG

Idag har det vært en utrolig koselig dag egentlig, vis en ser borti fra naturfagprøven som gikk rett til helvete. Hadde fritime idag som ble brukt til å lese på naturfagprøven, i love freedom, haha! De neste ukene har jeg rolige uker, med en prøve eller innlevering nå og da, så skal begynne og se på gossip girl på nett, for å få med alle sesongene har sett sesong 1 til 4. Har dere sett sesong 5?


 

Ble litt jobbing med matteoppgaver, som jeg måtte få ferdig til i morgen (neste skoletime)

 

For en stund siden var jeg på kiwi her i Volda, og skulle kjøpe meg “energidrikk = redbull”, fikk spørsmål om å vise legitmasjon!!! Det er var jo kjempe morsomt, men selvfølgelig så er det ikke ofte jeg blir stilt det spørsmålet, men når man bor og kommer fra Herøy så er du jo vant med at de fleste kjenner deg, slik er det ikke her i Volda.

 

1 kommentar

1 thought on “I love freedom

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *