buss bytting

Categories HVERDAG

Da var jeg tilbake på hybelen etter langhelg hjemme hos mamma & pappa, deilig og kunne sove lenge en ekstra dag hjemme ♥ ♥ Broren min laget til kylling og ris til frokost, så vi spiste oss gode og mett på det, en god start på dagen, har ellers slappet av 🙂 Tok bussen til Volda 15:45 fra Fosnavåg, men ble en del bussbytte (jeg liker ikke bussbytting) men kom fram til Volda kl. 17:00.

Har ellers slappet av her på hybelen med og pynte litt på rommet for å gjøre det mer hjemmekoselig, som jeg sa tidligere her ! Jeg liker virkelig ikke nakne vegger, så da gjør jeg alltids noe med det. Bilder kommer i morgen, siden det er ganske sent her nå, har en del tid i morgen, begynner ikke før 9:45, begynne sent på skolen .. passer meg PERFEKT!

Hva har du drevet dagen med? Har du hatt fri fra skolen?

7 kommentarer

7 thoughts on “buss bytting

  1. aninefoto: liker det virkelig ikke, for det er så irriterendes .. spesielt vis ikke busssjåføren sier “de som skal til volda skal bytte buss her” .. da blir jeg stressa å er redd for å havne på en plass jeg ikke skal være på xD

  2. Melissa Nerland: Her ekje so godt med parkering her oppe so ej he hybel.So ej fe ordna det på dinne måten, men når det nærma seg sommar og eksamenstide å sann når vi he veldig tidlig fri osv, da skal ej nok bruke bilen, men lika helst å ha den en plass so ej ser den.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *