Besteste

Categories HVERDAG

Arbeidsdagen min ble avsluttet for noen timer siden og jeg er helt “bevistløs” i hele kroppen, årker ikke tanken på å reise meg opp for å stå på bena en gang, så det forteller vel litt for sliten jeg egentlig er. Har vært på jobb sammen med besteste sammen med Tina Marie , vi har hatt veldig mye og gjøre .. ikke gått ann å sitte på rompa en gang. Tiden går fort når det er mye å gjøre. 

Når jeg kom hjem etter jobb spiste jeg et godt måltid med favoritt retten min kylling og ris. Resten av kvelden skal jeg “chille” rett ut på sengen og ikke gjøre en dritt, jeg har null energi og krefter igjen, eller vent på pakke ned en del som skal til Volda i morgen. 

Dere får alle ha en fantastisk kveld videre, og så ser vi snart igjen! 

Hva skal du gjøre i kveld?

15 kommentarer

15 thoughts on “Besteste

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *