furunål

Categories HVERDAG

Hei folkens! Dagene går jo så fort, klokka er alt snart 12 og jeg har ikke gjort stort enn å vaske stuen og kjøkkenet med furunål. Elsker virkelig den duften, furunål av grønnsåpe. Får skikkelig sommerfølelse av den. Liker dere furunål grønnsåpe? Nydelig.

Skal rydde og vaske litt før jeg stopper med det, kan ikke bruke opp all energien på dette, siden jeg skal jobbe i 7.5 timer soon… Skal jobbe sammen med fantastiske kollegaer, og det lyser opp en uansett arbeidsdag, alle sammen har et så sterkt bånd som kollegaer og venner at det er helt fantastisk. Jeg virkelig digger det. Er ikke noe mer som gjør meg så GLAD når det gjelder jobb.

Men hva skal du bruke dagen til?

4 kommentarer

4 thoughts on “furunål

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *