nu har jäg tilbake!

Categories HVERDAG

Heisann Ble ikke noe blogging i går dessverre, hadde ikke tid pluss jeg var på jobb helt frem til 22:30. Men nu har jäg tilbake her. Har ikke skjedd så veldig mye spennende idag – eller kan jo fortelle hvor kjedelig jeg hadde det spesielt når strømmen gikk rundt 10-tiden. Men hvem orker da høre på hvor mye jeg kjedet meg? Eller jeg klippet plenen. Jeg skal  ALDRI gjøre det igjen! Ekkelt.

Har planer om å finne sengen nå å sove meg frempå noen timer, for har planer om å stå tidlig opp å vaske rom på “to do” listen som jeg har laget meg. Egentlig et veldig fint system, slik det er enkelt og tenke seg når du skal gjøre og som er gjennomført…. 

For noen dager siden klarte søsteren min å gjennopprette harddisken til pcen som jeg hadde i 2009, der også alle bildene fra min første speilrefleks låg innpå, fant blant annet bildet over, og det viser sterkt hvor mye jeg har forandret meg, ikke sant dere?

HVORDAN HAR DAGEN DERES VÆRT?

10 kommentarer

10 thoughts on “nu har jäg tilbake!

  1. Saggyylovee.. Legg meg til som: Den forstår jeg veldig 🙂 Hadde ikke gjort det selv heller i og med at vis jeg hadde kjøpt et par sko til den prisen, da ville jeg heller solgt dem slik som du gjør nå 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *