prinsesse på prøve 1&2

Categories HVERDAG

Hei dere! Kom akkurat hjem, sitter og ser på prinsesse på prøve, og skal snart sette i gang prinsesse på prøve 2, like it. Har vært til Ulsteinvik og Fosnavåg idag med mamma, pappa og Hanne, var også innom Rema1000 for å handle grillmat. Selvfølgelig blir det ikke grilling før en senere anledning, men de selger det bare på REMA1000, dessverre, men det går.

Egentlig er jeg fullstendig utslitt, men slik går no dagene. Kan ikke gjøre så veldig mye med det!


… Nå skal jeg spille sims 3, snakkes senere!

16 kommentarer

16 thoughts on “prinsesse på prøve 1&2

  1. SV; jo bare på ny, må det :// innleggene her blir bare slettet og orker ikke det der at jeg må skrive alt på nytt når jeg har skrevet 17 innlegg også må jeg skrive det opp og opp igjen hele tiden… orker ikke det :/ må få ut den store konkurransen i august, så kanskje det gir seg.

  2. Siljekm: min ligger i volda, ikke så langt herfra hvor jeg bor .. men det er greit sted å bo på spesielt i ukedagene når jeg går skole så jeg slipper og pendle 3 timer (med buss) vær eneste dag til og fra skolen lizm. Men det får jo bare duge, skal jo heldigvis være hjemme i helgene og jobbe.

  3. Victoria Håkonsholm: ja, håper virkelig jeg også.. er så kjedelig at været skal være så dårlig, jeg vil helst ligge ute og sole meg og bare ha på meg shorts og letteklær .. men kan jo ikke det :p

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *