monday morning!

Categories HVERDAG

Hei folkens ♥ hadde en skikkelig avslappende i kveld/natt med Greys Anatomy sesong 7, men snudde ikke om hele døgnet var i seng før kl. 02:00. Såg på 4 episoder før jeg fant puten, men døgnrytmen min gikk raskt til normalen etter jeg har vært på ferie med familien og har sovnet før kl. 24:00.

I dag så har jeg vært i byen med mamma og søskene mine vi var og handlet 2 nye senger (dere skal få vite grunnen senere, nå er det hemmelig 😀 ).
Senere blir det og slappe av hjemme, rydde litt rundt omkring og bare gjøre de normale hverdagen rutinene som alltid blir gjort , men som regel alltid blir blåst bort vis det er noe annet spennende som dukker opp!  Men slik er da egentlig alle ungdommer, okey? rettelse .. men slik er alle voksne og.

HVA SKAL DERE GJØRE I DAG?
(ps: bilde opplasteren vil ikke samarbeide med meg)

6 kommentarer

6 thoughts on “monday morning!

  1. Malin: hehe, nei det er nok ikke det som er grunnen til at jeg får meg dobbelseng. Grunnen får dere vite senere, men det har ikke noe med kjæresten min og gjøre 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *