back from the trip!

Categories HVERDAG

Halloen dere! Da er vi hjemme fra ferienturen på sørlandet ♥ ettersom jeg har inntatt både mat og drikke når vi kom hjem, og har kjørt et par timer i bil er jeg endelig hjemme og kan slappe skikkelig av. Kjenner det er godt og endelig være hjemme igjen etter en hel uke på ferie, selvfølgelig så hadde det ikke slått feil med et par dager til. Er da tilbake til skikkelig blogging fra i kveld etter jeg har vært i sentrum og handlet inn mat for både ikveld og imorgen, hva sier dere til det? FULL maksimal blogging fremover! Det blir BRA! Har forresten kjøpt meg mye nytt som jeg gleder meg til og vise dere her på bloggen! Så det blir spennende og mye mer lese stoff den først kommende uken. 

Har hatt veldig godt av og ikke ha skikkelig internett, har jo hatt tilgang til det og slik. Men når hele  campingplass bruker det , hva kan en forvente?

3 kommentarer

3 thoughts on “back from the trip!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *