RTA

Categories HVERDAG

RTA = Risør, Tvedestrand & Arendal. Etter vi dro fra Fredrikstad på Tirsdag, ble neste stopp Risør og vi har reist rundt omkring mellom Risør og Arendal. Det er egentlig veldig deilig og være på ferie selvom en savner alt som er hjemme, i mitt ståsted så savner jeg mest av alt , kjæresten min ♥ Men hvem er det som sier at å savne noen er sunt? De aller værste dagene med savnet er faktisk de siste dagene jeg går inni NÅ. Men reiser hjemover i morgen, så det skal bli fint og kunne komme hjem igjen både til kjæreste og huset hjemme. Men er jo borte BRA , men hjemme BEST!

Idag (torsdag) var vi på Villvin kunst&håndverk festival, mye spennende og veldig mye som jeg gjerne kunne tenkt å kjøpe, men prisen var dessverre alt for STIV! Men utorlig mye fint var der + jeg fikk årets 4 trimmtur når vi måtte parkere 1km unna med bilen for at de fleste plassene på parkeringsplassen nær sentrum var OPPTATT.

Kunstverk i Risør Sentrum , veldig stilig og kreativt.

Rundkjøringen i Risør Sentrum.

Måke ved Kaia i Risør.

Spurv i Risør Sentrum

Tvedestrand sentrum.

Arendal Kirke

En kanin på campingplassen jeg er på.

…. UFF!  Akkurat nå når jeg skriver dette innlegge så begynte det med torden og lyn … 

HVORDAN HAR DAGEN DIN VÆRT?

3 kommentarer

3 thoughts on “RTA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *