Utfordring!

Categories HVERDAG

Jeg ble utfordret  av  keths her i dag, så da kan jeg ikke annet enn å ta utfordringen, jeg fikk av henne? Jeg svare på 11 spørsmål, og helt under står de som jeg utfordrer til denne utfordringen. Dette blir jo som en en ukens leserspørsmål. Hehe!

1. Drømmereisemål? Mitt drømmereise mål er Hollywood eller London, enten det er med familien min, kjæresten min eller en veldig god venninne (ut på tur, aldri sur).  Kunne virkelig gjerne tenke meg et lite avbrekk fra Norge, men jeg er ikke personen som kan ligge i flere timer på stranden og sole seg, jeg er heller den typen som liker å se ting og utforske.

2. Et fint bilde av deg selv?

3. Tre ting du ser fram til? Sommerferie, få mer tid med kjæresten min og familien.

4. Hva liker du å gjøre om du ikke har noe å gjøre? Sitte på pcen og finne inspirasjon til bloggen, rydde i ting som egentlig ikke trengs å ryddes.

5. Hva er din største drøm? Stifte familie, bli ferdig med utdanningen og bare leve livet fult ut.

6. Favorittfilm og/eller favorittbok? Twilight-sagaen og twilight bøkene.

7. Favorittsport? Volleyball.

8. Vann vs melk? Drikker begge deler, men jeg er mest glad i vann!

9. Det fineste komplimentet du kan få? Fine? Det er så mange nydelige kompliment jeg får av kjæresten min. Du har blant annet : “Du er så vakker og du er verdens beste kjæreste”. Har kjempe mange flere fine og nydelige komplimang jeg får av min kjære.

10. Skjørt eller bukse? jeg har aldri vært et skjørt menneske, men jeg er mer et kjole menneske, shorts og bukse.

11. En tanke som gjør deg glad? At jeg har en kjæreste som liker meg for den jeg er.

 

JEG UTFORDRER :  Hanneliiiisabeth, og alle de andre som ønsker og delta i utfordringen.

12 kommentarer

12 thoughts on “Utfordring!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *