Forberedelser …

Categories HVERDAG


Broren min serverte grøt til frokost, utrolig godt og spise noe annet enn brødskive og knekkebrød.

Er utrolig deilig og ha 2 lang helger etter hverandre, er bare så ekstremt deilig + har fri fra jobb, så egentlig burde jeg nyte dagen ekstremt, men har norsk skriftelig eksamen i hovedmål i morgen, så jeg skal pakke ned i sekken av det jeg skal ha med meg på skolen til eksamen i morgen. Kanskje det blir en tur på eurospar som har søndagsåpent for hamstring av no godt (kanskje)?

Det blir iallefall store forberedelser til eksamen i morgen (mye av dagen), så kanskje en joggetur/gåtur rundt vatne på kvelden, men det får jeg jo heller se ann pga vær og formen. Formen er ikke helt bra, så får bare satse på det beste, og i morgen må jeg møte opp uansett hvordan formen min er, det er ikke noe unntak her når det gjelder eksamen. Som kjæresten sier: skole er viktig!

HVA SKAL DERE GJØRE I DAG?

7 kommentarer

7 thoughts on “Forberedelser …

  1. Jeg håper eksamen gikk bra!! Nå fikk jeg derimot litt lyst på grøt, jeg, og jeg er ikke egentlig noen fan av det…!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *