Stjernen Elisabeth!

Categories HVERDAG

Denne jenta her har jeg kjent så lenge jeg har kjent verdens hærligeste og bestevenninne Michelle. Dette er nemmelig lillesøsteren hennes, og jeg mener hun fortjener en plass på bloggen, for idag mener jeg hun har vært en stjerne. Hun har måttet våknet svært tidlig for og kunne delta på dette + hun gjorde en solo, men dessverre fikk ikke kongefamilien se soloen hennes, siden de ikke kom opp på land før de var ferdige med og drille, men Mette-Marit sa at de var kjempe flinke, og jeg mener virkelig at trillpikene er like flinke alle sammen, men ofc. jeg kjenner Elisabeth veldig godt (selvfølgelig kjenner jeg de andre og siden jeg har vært læreren til mange av dem). STÅ PÅ ELISABETH, YOU ROCK GIRLY!

1 kommentar

1 thought on “Stjernen Elisabeth!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *