Kongefamilien på besøk!

Categories HVERDAG

Det blir minimalt med blogging idag, siden kronprinsparet er på besøk i Herøy så skal jeg jobbe hele dagen/kvelden. Akkurat nå sitter jeg på skolen og venter på læreren. Planen er at vi skal ha 2 timer engelsk fra 1230, men jeg er ringe hjelp på jobben i dag, og kan hende jeg må gå før skolen er ferdig, ( er det lov å håpe? ). Som den bloggeren jeg er tok jeg med kamera og det ble tatt masse bilder av kronprinsparet, det er virkelig en stor begivenhet at de er på besøk i Herøy. Kongefamilien har ikke vært på besøk her siden Kong Olav V åpnet Herøybrua 4. September 1976. I kveld blir der konsert som skjer på Almenningen, og selvfølgelig skal jeg jobbe, men jeg får jo med meg alt det som er verdt og få med seg pga jobben jeg har, det er FANTASTISK!

… fikk forresten stikke fra skolen, så da benytter jeg sjansen, skal på jobb kl. 14:00 , greit å komme hjem før jeg skal på jobb.

1 kommentar

1 thought on “Kongefamilien på besøk!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *