Russetiden er her snart …

Categories HVERDAG

Som de fleste av leserne mine vet , så er jeg jo selvfølgelig russ siden jeg går siste året på videregående, vg3. Og nå er det litt under en måned til russetiden starter, og jeg er rød russ denne gangen ( for de som kanskje husker – så var jeg sort russ når jeg gikk barn og ungdom, vg2 – det var egentlig bortkastet penger på det året som russ). Så denne gangen kommer til å bli hærlig! Som de fleste vet drikker jeg ikke eller fester, så det blir en rolig russetid med russestreker og koselig minner som jeg kommer til og huske hele livet. Russeklærne derimot er klare for russefeiring, og det er jeg også! Jeg kommer ikke til å glemme denne.

Gleder meg veldig til en fin russetid med mange fine minner, jeg vet den kommer til å bli F A N T A S T I S K !

ER DU RUSS I ÅR ? VIS HVILKEN FARGE?

 

11 kommentarer

11 thoughts on “Russetiden er her snart …

  1. Jeg var russ i fjord, og skulle gjort alt for å kunne bli det igjen, det var villt. Det var noe av det beste, eller, faktisk det aller beste jeg har brukt pengene mine på! Loved it. Kunne lagt meg ned for å begynne å gråte fordi jeg misunner dem som er russ i år og alle år fremover..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *