3 år med bloggen!

Categories HVERDAG

fysøren, bloggen er 3 ÅR idag! Og for nøyaktig 3 år siden satt jeg her på denne skolen “Herøy Videregående Skole”  og opprett den, som bare var et tidsfordriv den gangen , som tilslutt gjorde meg avhengig og her sitter jeg fremdeles, men det er ikke bare pga meg selv at jeg sitter her enda, det er også for at jeg har verdens beste lesere som stikker innom bloggen, 365 dager i året.

Jeg ligger ikke på topplisten, men er jeg er fremdeles kjempefornøyd med at jeg har så mange lesere. Dere er de BESTE ♥ Jeg har selv utviklet og forandret meg gjennom 3 år, og det er takket være bloggen, tror virkelig ikke at jeg hadde vært slik den dag i dag uten bloggen og dere lesere.

GRATULERE MED DAGEN BLOGGEN!

18 kommentarer

18 thoughts on “3 år med bloggen!

  1. Hei! 🙂
    Jeg har ett lite tips til deg så du kan få flere lesere samt bli med i trekning av en Ipad 2!
    gå til news2post.com (Eller trykk på url) – Delta og du er med i trekningen av Ipad 2.
    Ved at du sprer den adressen du får oppgitt etter du har sendt inn ditt svar, så vil sannsynligheten øke for at du vinner!
    Og er du smart, så skriver du ett blogg innlegg om det også! 🙂
    Lykke til <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *