“et dukkehjem”

Categories HVERDAG

Hej på er! Dagen i dag har vært… hmm, krevende? Skoledagen har vært lang, og egentlig både kjedelig og gøy, dere! Timene etter skolen har jeg brukt til lekser og rydding her hjemme .. var også på butikken for og handlet litt mat, siden både mamma og lillesøster syk idag. Timene har egentlig gått veldig fort, slike dager er fine! ♥ Når jeg ikke har planer!

Forresten på skolen i dag såg klassen min “et dukkehjem” av Henrik Ibsen. Tror faktisk at jeg har sett den før, for jeg kjente igjen mange av scenene eller så er den veldig lik en annen film jeg har sett .. vi ble ikke ferdig, blir vel i morgen

Bloggen er forresten 3 år i morgen 🙂

3 kommentarer

3 thoughts on ““et dukkehjem”

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *