sykesengen, dag 3!

Categories HVERDAG

Måtte være hjemme fra skolen ….. er fremdeles syk! Hadde ikke stemme når jeg våknet i dag, og feberen har gått opp og ned. Feberen er det aller værste med hele ordet “sykdom”. Har da ikke orket mye annet enn og ligget og småsovet på sofaen her. Har sett tre filmer for og få tiden til å gå raskere; Another Cinderella Story, Honey og Honey 2. Utrolig fantastiske filmer, i like!

Kvelden skal jeg bruke til og slappe av sammen familien, og ikke minst BLI FRISK! 

Hvordan er dagen din vært?

9 kommentarer

9 thoughts on “sykesengen, dag 3!

  1. uffda, ikke kjekt! masse god bedring til søte deg ;))honey 2 har jeg ikke sett enda, det må jeg få gjort 😀 men de to andre er jo kjeeeekke!

  2. Sv: Tusen takk!
    Haha, jeg skulle faktisk akkurat til å stikke innom din blogg da du kommenterte, siden da jeg var innom sist så kunne jeg huske at du hadde fått deg nytt design, ja 🙂 Glemte helt av det!
    Men det var kjempe fint! Veldig oversiktelig, og fine farger 🙂 Og det er det som gjør det til et bra design – takler bare ikke sånne rotete design med hundre forskjellige farger…

  3. Sv: Det tviler jeg ikke på! Likte utrolig godt sidemenyen din, er så fin! 🙂 Og når det er sagt, så må jeg bare si at du er utrolig flink i å oppdatere – det er derimot ikke jeg, men ååh! Tusen takk skal du ha! Men du er nok langt ovenfor meg når det gjelder det der, er det en av oss som skal på topplista så blir det nok deg!;)
    Men takk! Og når det kommer til tips å blogge om… uff, det er jeg virkelig dårlig på selv. Men jeg vet at jeg synes det er utrolig morsomt å lese om “ti ting jeg hater” foreksempel, om man har en ironisk vri på det når man skriver. Det digger jeg å lese!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *