Vintertips – dermica (håndkrem)

Categories HVERDAG

Nå om vinteren er vel de fleste kjent med tørre hender, inkludert meg. Derfor har jeg funnet løsningen! Jeg smører meg inn med denne håndkremen flere ganger daglig, og hendene blir så myke etterpå ♥ Rett før jeg legger meg smører jeg meg inn med ekstra mye, for det tørker jo ordentlig inn i løpet av natta! Genialt.

Den kan du kjøpe på de fleste apotek Kremen lukter herlig, er drøy i bruk, og i tillegg styrker negler og neglebånd. Den fungerer supert for meg, jeg er hekta, og slipper problemet med tørre hender. Finnes i flere størrelser også, så en liten krem er perfekt i veska! Det finnes også andre produkter fra dette merket. Jeg anbefaler dette produktet virkelig!

Dette innlegget er ikke sponset, dette er bare egne meninger!


3 kommentarer

3 thoughts on “Vintertips – dermica (håndkrem)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *