Do not trust anyone but yourself

Categories HVERDAG

Jeg har alltid vært en person som har veldig lett for å stole på folk. “Du er så naiv” bruker mamma min å si. Jeg tror som regel det beste om folk, og tenker ikker over at det finnes mange “slemme” folk der ute. Jeg har lett for å betro meg til folk, jeg stoler på de aller fleste.  Et eksempel er da jeg faktisk trodde at jeg hadde verdens beste venner, som dolket meg i ryggen. Men selvfølgelig fikk jeg ikke vite det face to face, men over facebook.  Jeg var i sjokk i flere timer, hadde veldig lyst og gjemme meg bort inn på et rom og bare gråte, men ikke for at jeg viste at jeg hadde mistet dem, for det hadde jeg jo egentlig aldri når personen som skrev sa : “Vi har aldri vært vennene dine, ikke bestevennene dine og ikke god jentene dine”. Men jeg var i sjokk bare fordi det skjedde igjen, det og bli dolket i ryggen av de du trodde var vennene dine. Vær oppmerksom på at skinnet kan bedra.

‎” If people are trying to bring you down it only means that you are above them”


19 kommentarer

19 thoughts on “Do not trust anyone but yourself

  1. Det å faktisk få noe som “Vi har aldri vært vennene dine, ikke bestevennene dine og ikke god jentene dine”. er helt for jævlig. Jeg har selv opplevd å bli dolket av gode venner og en god vennine, de jeg var mest skuffet over var de andre som visste hva den gode venninen min hadde gjort men ingen sa en dritt til meg. Man mister rett og slett respekten for noen..

  2. sv: Ja du mister ingenting, det er dem som mister noe, det er helt sant. Bruker selv å tenke slikt åsså, tenker at jeg har andre bedre venner, da orker jeg ikke å bruke tiden på den personen som ikke er interessert i vennskapet. Forhåpentlig vis så går dem på et smell å kanskje til å med skjønner hvordan man egentlig skal oppføre seg.

  3. Huff, så trist når det blir slik, og ikke minst vondt!
    Men til slutt så finner du nok noen gode venner som er noe å samle på 🙂 Du får bare stå på!
    Håper du får en fin helg! 🙂

  4. // Ikke gøy å høre Gunnnis! Du virker jo som ei super jente! Jeg kan ikke skjønne at noen gjør noe slikt med deg 🙁 Heldigvis har du han ja<3 Det er godt å ha noen å snakke med som betyr mye for deg!!!! Og jeg digger deg akkurat slik som du er!!

  5. // ikke gøy å høre….. det er så teit når folk ikke kan innse hvor bra mennesker rundt dem faktisk er!!! Ikke mist motet vertfall, ikke la dem vinne<3 Stå på, så skal du nok se at du får det fint du også. Kos deg med kjæresten så lenge, så håper jeg at ting ordner seg for snille jenter som deg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *