Streetstyle

Categories HVERDAG

Finfin torsdag! Startet skolen med norsktime. Hadde egen studietid i 2.økter, etter og ha sittet på skolen til siste økt fikk vi vite at vi kunne ha dratt hjem og kommet tilbake, så naturfag og matte hvor vi reknet sannsynsrekning, gøy. Etter skolen dro jeg hjem for og gjøre en haug med lekser, som jeg fremdeles holder på med, men skolen er viktig først og fremst, vil gjøre det BRA. Og som dere har skjønt har det vært mye i det siste. 

Nå sitter jeg og koser meg med det siste nummeret av streetstyle, det skal jeg kose meg før jeg finner sengen tidlig. 
I morgen blir det en BRA dag. Tjohei! (siden jeg har fri fra skolen, helg ♥)

5 kommentarer

5 thoughts on “Streetstyle

  1. Sv: Det der hørtes ikke bra ut! Ikke i det hele tatt! Har de slengt på bloggen din? Vet du hvorfor…? Og plutselig bare kuttet ut all kontakt, helt ut av det blå? Jeg har vært i en lignende situasjon før, og bare helt tilfeldig blitt kuttet helt ut – og vet du, det er ikke noen som er verdt å samle på. Du er verdt mer enn det, mye mer! Selv om det gjør utrolig vondt… Du er en fantastisk person, husk det! 🙂 Har du prøvt å prate med dem om det, og fått et ordentlig svar?
    Håper virkelig det går bra med deg!

  2. Sv: Så utrolig feigt gjort. Spesielt når de måtte få henne til å velge et “parti” – det er jo sånn man gjorde i barnehagen? Og det at hun faktisk gjorde det, er for meg bare helt ubegripelig. Hun gjorde i hvert fall en stor feil der. Og det går ikke at alle er venner? Bare sånn… helt plutselig? Da er det de det er noe galt med, noe som virkelig ikke stemmer helt.
    Føler du for å skrive et innlegg om det, så er det akkurat det du bør gjøre! Det hjelper, og det tror jeg du også allerede vet. Det er jo din blogg, ingen kan stoppe deg i fra å skrive om det du vil. Husk at det er de som har gjort noe fryktelig kjipt, ikke du!

  3. Sv: Det er virkelig ikke noe å takke for 🙂 Hater når visse personer skal begynne å lage styr med vennene sine, uten noen grunn, bare at de har bestemt seg for det. Har som sagt opplevd det selv, og jeg vet hvor mye det sårer. Så håper jeg virkelig at det ordner seg for deg, selv om det vil ta tid. Får håpe de tar til fornuft ganske så snart!
    Og sånn er egentlig min blogg også, selv om det til tider blir litt mange andre ting der også, bare pga min store kjedsomhet for tiden, hehe. Kjedelig!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *