Er du brun, så er du blid! (avsluttet)

Categories KONKURRANSE

Hei og hå, da setter jeg i gang en liten konkurranse med produkter fra Brun og Blid! Denne er veldig enkel og kommer til å være over ganske fort! Jeg har fortsatt en del solpass å dele ut til dere mine kjære lesere, så delta folkens! Et solpass på 80kr med 20% lengre soltid, en neglefil og soltattoo er ikke så veldig dumt å vinne, spesielt nå når vinteren kommer. Er du brun , så er du blid. 

Det du må gjøre er å skrive: “jeg vil vinne”. Dere må oppgi navn og adresse slik jeg kan få tak i nettopp DEG! 
Dere har forresten lov og kommentere så mange ganger som mulig, sett i gang å spamme dette innlegget! Lykke til ♥ 

 

78 kommentarer

78 thoughts on “Er du brun, så er du blid! (avsluttet)

  1. Jeg vil vinne!
    Fint hvis du heller kan sende meg en mail, så får du adressenen min der, hvis jeg skulle være så heldig å vinne 🙂

  2. Jeg vil vinne! :DDDDDDD Har desverre ikke tid til å skrive mer.. må lese til eksamen! men håper at mine kommentarer var nok! viss du ikke har kåret til trekant går på tv, kommenterer jeg nok litt til<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *