Idas dans

Categories HVERDAG

Åh, ønsket lenge å lese denne boken, etter og hadde hørt om den når jeg gikk første året på videregående, hadde ikke hørt om boken før det, men like før sommerferien startet (en stund siden), så kjøpte jeg boken “Idas Dans”. Den er godt skildret, sterk og ikke minst rørende, når jeg startet og lese den satt jeg i bilen på vei mot Oslo, selvfølgelig ble jeg helt oppslukt. Men tårene kom virkelig ikke før jeg hold på med de siste sidene i boken. 

Har noen av dere lest den?

3 kommentarer

3 thoughts on “Idas dans

  1. ja! den boka der er kjempebra! men utrolig trist da…. jeg hadde særemne om kreft, leukemi! så brukte jeg den, to bøker til og 2 filmer!! liker den kjempegodt boka

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *