endelig hjemme ..

Categories HVERDAG

Etter en hard dag på skolen og noen timer bak kassa på statoil er jeg endelig hjemme i den knæsj rosa kosedressen miiiin. Dagen har vært fantastisk .. har deltat i gym (jeg som ikke skulle, men ble ombestemmelser siden det var gateorgientering). Merket det veldig på kroppen etter som jeg ikke har vært i fysisk aktivitet siden jeg fikk vite om viruset, så gikk ikke så braaa!

Jeg er mer enn klar for sengen nå, er utslitt og trøtt .. feberen er på plass og hode mitt kobles snart av for kvelden.
Søvn er noe jeg føler for å trenge akkurat nå, men det er iallefall noe jeg aldri kan få nok av, sover hele tiden (nesten). Når jeg ikke er ute sammen med gode venner, slapper jeg av på sofaen somregel med datamaskinen på fanget mitt. Det er hærlig!

hva har dere gjort på i dag?

5 kommentarer

5 thoughts on “endelig hjemme ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *