skoledagen venter ..

Categories HVERDAG

En ny skoledag venter, og jeg er klar! Ble tidlig vekket så klarer å passe med tiden og skrive et blogg innlegg. I går skrev jeg følgende innlegg “tar bloggfri .. back tomorrow with more updates”. Selvfølgelig vil det komme oppdatering i løpet av dagen, men planen min om å legge ut både antrekk og andre innlegg etter skolen, kan jeg bare glemme. Dere lurer kanskje på hvorfor?

sannheten er at jeg ikke er hjemme før sent i kveld, og det hadde jeg helt glemt av .. helt til min mor sa det før hun dro på jobb! 
Opdateringene vil heller komme når jeg kommer hjem, jeg sier ikke hva jeg skal før det har blitt gjennomført. Så dere må vente!

skal prøve og skrive et skoleinnlegg mens jeg er på skolen, siden jeg ikke er i form til å ha GYM med klassen!

MEN HA EN FANTASTISK DAG ALLE SAMMEN! 

4 kommentarer

4 thoughts on “skoledagen venter ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *