noe for seg selv …

Categories HVERDAG

Skolen har vært flott, først analysere et dikt i norsk og så et essay i internasjonal engelsk, great! Har også selvfølgelig hatt midttime, siden tirsdagen er den lengste dagen for min klasse! Midttimen idag har vært noe for seg selv, egentlig awsome siden jeg hang med Malin, Victoria, Olivia og Richard. Prøvde jo også å hjelpe Malin med å få bestilt russelappen, som jeg også fikk feil på når det kom til betalingskode! Men skal sende mail til siden jeg har bestilt klærne mine hos, ekke smart ass!


Richard ville også være med på bloggen 🙂 Han syns jeg har helt vidunderlige lesere , og han sier hei MALIN! ♥

hvordan har dagen din vært i dag?

11 kommentarer

11 thoughts on “noe for seg selv …

  1. Veldig fin blogg du har Gunn Kristin! 😀
    Diigger den!
    Men, han richard såg barnsleg ut… han var veldig rar også ( host*host, stygg) hiihhi sann e de!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *