bruke den til noe nyttig!

Categories HVERDAG

Skoledagen har vært veldig grei, vi sluttet kl. 2 som er en utrolig deilig start på uken vi går inni med storm skritt. 
Har fått en del lekser og ikke minst innlevering i Norsk, så nå begynner det å komme seg med litt arbeid (hjemmelekse).
Har sittet med historie lekse siden jeg kom hjem kl. 15:00, ikke noe spesielt å høre om så skal ikke gå inni detaljer angående. Kvelden min derimot skal bli brukt til noe nyttig mens jeg også slapper av. Jeg skal “pugge” til Naturfag prøven på torsdag!

Så mens jeg øver på prøve og slapper så godt jeg kan, skal jeg pakke meg inni den rosa kosedressen og et godt varmt pledd, kanskje til og med drikke kakao, for og gjøre det enda mer kosligere! Høres ikke det bra ut eller? Vi snakkes søte dere! ♥♥

Forresten jeg brukte stemmeretten min i dag, gjorde du? 🙂 HA EN UTROLIG FIN KVELD DERE!

5 kommentarer

5 thoughts on “bruke den til noe nyttig!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *