så har ikke lov …

Categories HVERDAG

Dagen har vært ganske grei både på skole og hjemme, skolen var egentlig mer kjedelig, men det er jo selvfølgelig en grunn til at jeg går på skole, sant ? 🙂 På torsdager har jeg gym, men siden jeg har fått påvist virus av doktoren min, så har ikke lov.  Men selvfølgelig så hadde jeg godt selskap av Anne Lise, som heller ikke hadde gym pga sykdom. Vi chilla på klasserommet.

Nå skal jeg gjøre lekser, engelsk lekse som er til i morgen , woop woop .. må gjøres ferdig! Så skal jeg se film og slappe av.

– fikk skolebildene fra arielfoto idag, venter fremdeles på årboken! hva syns dere om bildene? hva skal dere idag?

8 kommentarer

8 thoughts on “så har ikke lov …

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *