jeg vil også sette karakter …

Categories HVERDAG

Beklager mitt dårlige fravær, men de som leser bloggen min vet nøyaktig grunnen til hvorfor det blir så lite blogging i noen dager, selvfølgelig vil jeg prøve og holde dere oppdatert. Har vært på skolen idag også, og en liten tur til vik for og kjøpe SKO! Siden jeg ikke eier verken tøysko eller joggesko, har jeg gått i støvletter eller vintersko. Men nå har jeg fått i hus, convers ♥

Nå i kveld skal jeg på kino med Victoria og Malin, det blir gøøy! Skal se filmen Få meg på – for faen! Har hørt masse om den, men ikke sett enda … så ikveld skal jeg se den med bestejentene mine ♥♥ er så glad i dem!

6 kommentarer

6 thoughts on “jeg vil også sette karakter …

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *