hva vil du oppnå?

Categories HVERDAG

Hei dere! Det har vært en bra dag i dag! Hodet banker og slår, føles ut som om jeg akkurat ble syk. FLOTT!
Halsen klør og stikker, men jeg skal kaste i meg to smertestillende
 før jeg skal legge meg og sove en god natts søvn. Jeg har ofc. vært på skolen idag, hadde russmøte idag i midt timen. Så da har skolen valgt russestyret for HVS i år … 

Fikk også forresten en uventet telefon fra Ulsteinvik Videregående skole, om at jeg hadde kommet inn på skole der, men jeg takket nei .. siden jeg har kommet inn på verdens beste skole, med verdens beste jenter og guter… I like it! Jeg liker veldig godt vennene som jeg henger sammen med i de få friminuttene som vi har på skolen, mye snakking.

Er utrolig glad i vennene mine, og jeg føler meg heldig som har blitt kjent med disse hærlige jentene. Jeg har fått bedre kontakt med de i klassen, og det er jeg utrolig glad for. Med hånden på hjerte kan jeg si at klassen er verdens beste ♥ 


Trives du på skolen du går på? hvilken linje går du? hva vil du oppnå dette skoleåret?

7 kommentarer

7 thoughts on “hva vil du oppnå?

  1. Så bra at du trives med klassen din! 🙂
    Jeg går på Høgskolen i Telemark avd. Notodden, på Digital bildeskapning og visuell kommunikasjon. Veldig spennende og jeg trives utrolig godt!
    – Julie <3

  2. bra du trivst så godt på skulen! 🙂
    hehee, trukje de esså mykje å prøve å oppnå på ei allmennlinje enn å bare prøve å gjere de beste ut av de og få best mulig karaktera 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *